מחפשים חברה לתכנון, ייצור והרכבת מעגלים מודפסים ומכלולים אלקטרונים?


אל תשכחו לדרוש את פתרונות ההגנה 
לרכיבים והמעגלים אלקטרונים מ-

EIM COATECH

coatech.co.il

פתרונות הגנה למעגלים מודפסים

 בתעשיות רבות בעולם ובשנים האחרונות גם בישראל, חברות תכנון ופיתוח למעגלים מודפסים מבקשות כבר בשלב התכנון, ייעוץ לפתרונות הגנה על רכיבים ומעגלים אלקטרונים, על מנת לוודא כי המערכת האלקטרונית תפעל כראוי בתנאי הסביבה עימה היא עתידה להתמודד.

 ייצור והרכבת מעגלים מודפסים

בתהליכי ייצור והרכבת מעגלים מודפסים, הרכיבים ומשטח המעגל המודפס חשופים למזהמים רבים אשר עלולים לאורך זמן להוביל למפגעים ותקלות בתפקוד המערכת האלקטרונית. שומנים, דבקים ושאריות פלאקס ובדיל מהווים מקור להתפתחות בקטריות, פטריות ובקיעת שכבות במעגל המודפס.

תכנון ועריכת מעגלים מודפסים

בעת חיפוש אחר חברה לתכנון, פיתוח ועריכת מעגלים מודפסים, עליכם לחשוב גם על ייעוד המערכת, על תנאי הסביבה עמה המערכת עתידה להתמודד ומהם פתרונות ההגנה הנכונים שיבטיחו כי המערכת תעבוד ללא תקלות לאורך זמן, גם בתנאי מזג אוויר ושינויי טמפרטורה קיצוניים, לחות, מליחות, אבק, אדי כימיקלים ואף תנאי הרעדות וטלטלות של המערכת בזמן נסיעה, טיסה ו/או שיגור.

 EIM COATECH

החברה המובילה בישראל במתן פתרונות הגנה למעגלים ומערכות אלקטרוניות:
– ניקיון ושטיפה למעגלים מודפסים כנגד מזהמים.
– חיזוק, הדבקת רכיבים ויציקות אפוקסי.
– ציפוי שכבת הגנה כנגד השפעות הסביבה.
– ביצוע הרכבת מכלולים.

מתמחה בניקיון ושטיפה למעגלים מודפסים ורכיבים אלקטרונים. היכולות הטכנולוגיות בשילוב הידע והניסיון, מאפשרים ל- COATECH לבצע פעולות ניקוי הכוללות: הסרת ציפוי קודם, הסרת שומנים, המסת משחות הלחמה, ניקוי כדוריות בדיל וכל מזהם אחר שיכול לפגום לאורך זמן בתפקוד המעגל.

החברה המובילה בישראל במתן פתרונות הגנה למעגלים ומערכות אלקטרוניות: בים, באוויר וביבשה. נציגנו ילוו אתכם בייעוץ והכוונה גם אל מול חברות התכנון, עריכה וייצור מעגלים מודפסים ויספקו לכם את כל המידע הנדרש להבטיח הגנה אולטימטיבית למערכת העתידית.

ולכן, כבר בשלבי תכנון ופיתוח מעגלים מודפסים ובוודאי לאחר ייצור והרכבת מעגלים מודפסים,
עליכם לדרוש כי תהליכי ההגנה (ניקיון, חיזוק וציפוי) למעגלים המודפסים ייעשו בחברת
EIM COATECH.

Share This:

דילוג לתוכן