הגנת מעגלים אלקטרוניים מפני חשיפה לאדי כימיקלים

מערכות בקרה, חיישני אבטחה וכיבוי אש, מצלמות אבטחה ומגוון רחב של מכשור אלקטרוני נוסף, חשופים במקומות רבים (לרבות: תחנות דלק ומפעלים בהן נעשה שימוש בחומרים כימיים) לסביבת עבודה רוויה באדים של כימיקליים שונים. ההשפעה של אדי הכימיקלים על מעגלים ומערכות אלקטרוניות, תלויה ברגישות החומר מהם הרכיבים ומשטח המעגל עשויים.

התנפחויות ובקיעת משטח המעגל המודפס, סדקים, התפרקות והתפוררות של רכיבים והלחמות, הן חלק ממכלול של תופעות שניתן לראות על גבי רכיבים ומשטח המעגל האלקטרוני החשופים לאדי כימיקלים. ללא הגנה מתאימה, תדירות התקלות והצורך בתיקון ו/או בהחלפת רכיבים ומעגלים הוא רב.

COATECH מציעה פתרון הגנה למערכות ומעגלים אלקטרונים הנדרשים להיחשף לסביבת עבודה רוויה באדי כימיקלים, באמצעות ציפוי שכבת הגנה בחומרים ייעודיים בעלי דרגות חסינות שונות מפני חומרים כימיקלים ו/או ביציקת אפוקסי המאפשרת בידוד מוחלט של המעגל מהשפעות הסביבה.

תהליכי הציפוי והיציקה ב- COATECH, נבדקים עפ"י תקן IPC-610, המגדיר את הנדרש לבחינת האיכות ביישום שכבת ציפוי ויישום יציקת דבקים על גבי רכיבים ומעגלים אלקטרוניים.

עפ"י מבדקים וסקרים שערכנו אל מול לקוחות החברה בכלל התעשיות בישראל, תהליכי ההגנה למעגלים אלקטרוניים ב- COATECH נמצאו יעילים והעניקו למערכות האלקטרוניות החשופות לאדי כימיקלים, אורך חיים רב יותר וללא תקלות או נזקים לרכיבים והמערכות.

Share This:

דילוג לתוכן